Zakelijke Correspondentie Frans

179,00 

Beschrijving

Een correcte Franse brief of e-mail schrijven? Volg de cursus Zakelijke Correspondentie Frans Kom je beroepsmatig regelmatig in contact met Franssprekende relaties? Dan is het fijn als je de taal beheerst en op een correcte manier schriftelijk kunt communiceren. Veel contacten tussen bedrijven verlopen nog altijd schriftelijk. Brieven, contracten, offertes en e-mail: het valt allemaal onder schriftelijke communicatie. Om het vertrouwen van een klant te winnen en misverstanden te voorkomen, is het belangrijk dat je de juiste woorden kiest. Woordenschat In de cursus Zakelijke Correspondentie Frans leer je onder meer hoe een professionele brief er moet uitzien, hoe je een duidelijke, maar vriendelijke toon kiest en hoe je je taalgebruik verzorgt. Je vult je woordenschat aan met zakelijke termen en je frist je kennis van grammatica en spelling op. De cursus legt de nadruk op zakelijk Frans in de praktijk. Je oefent met herkenbare situaties, zoals documentatie aanvragen, een offerte maken, een sollicitatie- of klachtenbrief schrijven en een hotel reserveren. Wanneer gebruik je Madame en wanneer Mademoiselle? En mag je tu gebruiken in een zakelijke brief? Je leert het in deze cursus. Vier modules De cursus Zakelijke Correspondentie Frans bestaat uit vier modules: correspondentie woordenschat grammatica samenvatting Na afloop van de cursus Zakelijk Frans ben je in staat om op een correcte manier in het Frans te corresponderen. Een mooie aanvulling op je cv.