Beschrijving
Impulsaankopen zijn een enorme winstkracht voor e-commerce. Ze worden veroorzaakt door mentale triggers die onze acties bepalen. Als je deze triggers kent en toepast, dan werf je klanten die staan te springen om jouw product of dienst te kopen.
In deze praktische dagopleiding ontdek je hoe je subliminale technieken gebruikt in je online marketing: webdesign, sales brieven, promoties, enz. Hierdoor spoor je ook meteen de gaten in je huidige marketing- en verkoopstrategie op. Je ontdekt hoe je gevoelens opwekt en gedrag uitlokt bij klanten waarmee je winkelmandje na winkelmandje gevuld krijgt!
Schrijf je nu in en lanceer je online business naar nieuwe hoogtes!
Content
De customer journey: het online aankoopproces
Sales en promotie
De mobiele markplaats
Aanlokkelijk webdesign
Fear Of Missing Out (FOMO)
Gevoelens aanspreken
Nostalgie
Groepsdrang
Competences
Jij hebt inzicht in de gevoelens die koopgedrag aanwakkeren.
Je schrijft advertenties, productbeschrijvingen en e-mails die gevoelens oproepen.
Je weet hoe je met een aantrekkelijke website klanten, ook mobile webshoppers, overtuigt.
Je zet strategische marketingcampagnes op die opvallen en clicks scoren.