Beschrijving
Met de opleiding Receptionist(e) / Telefonist(e) draag jij zorg voor een klantvriendelijk onthaal Vind jij het leuk om in contact te staan met klanten? Als receptionist(e)/ telefonist(e) zorg jij fysiek, telefonischén digitaal voor een klantvriendelijk contact. Jij bent immers het eerste aanspreekpunt voor klanten en bezoekers. Eerste aanspreekpunt Als onthaalmedewerker ben jij de eerste persoon die de bezoeker treft aan de balie. Jij bent het aanspreekpunt. Tijdens de opleiding Receptioniste / Telefoniste leer je dan ook hoe je bezoekers op de juiste manier moet ontvangen. Vergroot je telefonische vaardigheden met de opleiding Telefoniste / Receptioniste In gesprek met de klant via de telefoon, vraagt om specifieke vaardigheden. Hoe handel je een telefoongesprek correct af? Hoe kun je telefonisch vergaderen? Deze onderwerpen en meer worden uitgebreid toegelicht tijdens de opleiding Receptioniste / Telefoniste. Om telefonisch, digitaal en fysiek klanten goed te woord te kunnen staan, is kennis van de Nederlandse taal van groot belang. Dit komt dan ook aan bod in de opleiding. Kantoortechnologie Als onthaalmedewerker ga je tijdens jouw werk in aanraking komen met kantoortechnologie. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het werken met diverse Office programma’s. Tijdens de opleiding Receptioniste / Telefoniste ga je dan ook aan de slag met bekende programma’s zoals Outlook, Powerpoint, Excel, Word, OneNote. Opleiding Receptionist(e) / Telefonist(e) geschikt voor jou? Deze opleiding kan door iedereen gevolgd worden en is zeer geschikt wanneer jij jouw kennis wil vergroten of opfrissen over het vakgebied. Na afronding van de opleiding beschik jij over de benodigde kennis om goed te kunnen functioneren als onthaalmedewerker. Je bent een aanwinst voor bedrijven en organisaties! Zo werkt studeren bij NHA